Eerste fietstocht van het seizoen

Op woensdag 15 mei startte vanaf de parkeerplaats bij voetbalvereniging Rood Zwart de eerste fietstocht van het seizoen 2024 van de KBO Senioren Delden.

Ruim 65 mensen deden mee: de meesten op de fiets, enkele mensen in een scootmobiel, en voor wie dit niet meer lukte, maar toch graag mee wilde, reden er auto’s mee.
In groepen van maximaal 8 personen ging de tocht door het prachtige Twickel, via Azelo, langs Zenderen, via de Doorbraak in Bornerbroek, waar in ‘t Brookshoes in Bornerbroek koffie en thee werd gedronken.

Het weer was schitterend. Na de koffie werd de tocht vervolgd via het kanaal, door Deldenerbroek, om te eindigen bij de kantine van de schietvereniging aan de Peppelaar, waar een heerlijk buffet klaar stond, verzorgd door Rob Kleinsman uit Bentelo.

Er werd heerlijk gegeten en nagepraat over de mooie tocht en de gezellige middag.