KBO Senioren Delden verwelkomen 300e lid

De afgelopen weken heeft de KBO Senioren Delden flink wat jongere senioren mogen inschrijven als nieuw lid. De aantrekkelijkheid van deze vereniging is niet onopgemerkt gebleven door de vele interessante activiteiten die regelmatig georganiseerd worden. Lezingen, muziekmorgens, excursies en doe-activiteiten zijn steeds de moeite meer dan waard om samen te komen. Gezelligheid en ontmoeting staan daarbij centraal.
De onlangs gehouden jaarlijkse fietstochten waren daarin dit jaar zeker een hoogtepunt.

Het is even gelden dat KBO Senioren Delden een zo’n groot aantal leden telde. Reden voor het bestuur om deze mijlpaal van het 300e lid te vieren. De gelukkigen waren Willie en Marietje Workel- Semmekrot.

Zij werden donderdag 18 juli verrast met een lekkere taart van Ter Avest en welkom geheten door enkele bestuursleden. De lekkernij werd natuurlijk erg gewaardeerd en vervolgens geproefd bij een lekkere kop koffie.
Willie en Marietje en de vele andere nieuwe leden: Van harte welkom bij de KBO Senioren Delden.
Hebt u ook interesse om lid te worden, lees dan onze folder en kijk eens op https://delden.kbo-overijssel.nl/