Levende kerststal De Wieken met zang door KBO leden

Vrijdag 22 december om 10.30 uur vond er in de kapel van de Wieken, voor de bewoners van de Wieken en de bezoekers van dagopvang de Babbelaar, een prachtig levende kerststal plaats, waarbij de liederen werden gezongen door de mensen die op dinsdagmorgen meedoen met het Samen Zingen, al dan niet lid van KBO Senioren Delden.

Jozef, Maria, de Engel, het kindje, de herders en de koningen, ze waren er allemaal. Het kerstverhaal werd voorgelezen, afgewisseld met liederen. Een prachtig uurtje voor heel veel ouderen, die zichtbaar genoten en meezongen met de aloude kerstliederen.

Om alle mensen tijdig in de kapel te krijgen, waren er de nodige vrijwilligers en jongeren van het Twickelcollege ingeschakeld om te helpen. Na het afsluitende “Ere zij God” kon iedereen het kindje Jezus en Maria en Jozef dag zeggen.
’s Middags om 14.30 uur werd het kerstspel met zang, nogmaals opgevoerd voor de bewoners van het verpleeghuis, die eveneens ontzettend genoten van dit sfeervolle uurtje samen genieten en zingen.